Tag Archives: bunga mawar

Diari Istanbul 2 – Bunga Rose

 

Cantik sangat bunga2 rose ni.. gerammmmmmm saya tengok, bau dia pun sangat2 wangi..

Assallammualaikum…

Kami tiba di Istanbul di penghujung musim bunga, so ada lagik la bunga2 yang masih cantik menyerikan Istanbul yang kaya dengan sejarah ni..  Secara jujur, saya sangat2 excited, rasa cam teruja gila tengok bunga2 rose yang besar2, kaler yang striking + segar2 di sini.. Subahannallah, indah sungguh ciptaan Allah.. rasa fresh + bertenaga tengok bunga2 ni..

 

Terover excited tengok bunga rose banyak2!

 

Iemrand pun sibuk nak cium bunga rose ni.. cantik kan..

 

Bunga Rose lagi……. geram geram geram!

 

 

 

 

 

Kat sini la banyak bunga2 rose tu.. rasanya kalau musim bunga, lagiiiiiiiiiii cantik dan wangi taman ni..

 

Jumpa bunga rose je mesti nak ambik gambau.. haha

 

 

 

Sweettttttt sangat bunga rose pink ni..

 

Bestnya kalau ada taman bunga kat umah.. mesti hati tenang dan damai dan gumbira aje.. Pun begitu, saya bersyukur diberikan peluang oleh Allah untuk menikmati keindahan bunga2 di Istanbul.. Alhamdulillah..

 

 

 

ni tak tau apa namanya, tapi banyak juga jumpa di istanbul..

 

ha ni bukan rose ye, tapi bunga marigold.. turut menceriakan pemandangan walaupun bau dia tak berapa nak harum.. hehhe

Pelawat menemui web ini melalui carian:

musim bunga di istanbul,pemandangan bunga ros