Syampu bayi boleh kurangkan kegatalan kepala!

Assallammualaikum..

Salam hari Isnin.. hehehe.. Kebanyakkan orang, termasuk saya, terkena penyakit monday blues hari ni.. lemah jer nak buat kerja sebab dah cuti 2 hari.. huhu.. wake up wake up, senam2 sikit, jalan2 sikit, selawat banyak2 dan mulakan kerja!!

hari ni just nak kongsi “penemuan” baru saya.. lately, dandruff/kelumumur banyak sangat kat kepala, kulit kepala pun gatal2 sangat.. kadang2 rasa malu sebab tergaru2 kepala, padahal setiap hari saya syampu menggunakan syampu anti kelumumur..

hari jumaat lepas, memang kulit kepala dah terrlalu gatal.. sampai luka saya garu.. dalam hati terfikir, kalau syampu dengan syampu anti kelumumur tu, confirm pedih.. tiba2 ternampak syampu iemrand.. apa lagi, terus cuba dan hasilnya – kulit kepala tak gatal2 lagi!!! dah dua hari saya gunakan, memang berkesan.. rambut lebih lembut, kepala tak gatal2, rambut pun kurang gugur!  harap2 berterusan la macam ni..

so lepas ni, mama akan share syampu dengan iemrand, so kenalah beli syampu botol yang besar!! hehehe..

owh, lupa nak bgtau, saya gunakan syampu pureen macam dalam gambar ni… so sesiapa yang ada kelumumur dan kulit kepala yang gatal2, bolehlah cuba cara saya ni.. mungkin ia juga berkesan untuk anda, selamat mecuba!


Pelawat menemui web ini melalui carian:

kulit kepala gatal,gatal kepala,gatal kulit kepala,punca kulit kepala gatal,petua hilangkan gatal kulit kepala,kepala gatal,kenapa kulit kepala gatal,petua menghilangkan gatal kulit kepala,shampoo untuk kulit kepala gatal,ubat kulit kepala gatal,ubat kelumumur,petua kulit kepala gatal,gambar shampoo,hilangkan gatal kulit kepala,cara hilangkan kelumumur,ubat gatal kulit kepala,petua hilangkan gatal kepala,kegatalan kulit kepala,petua hilangkan kegatalan kulit kepala,punca kepala gatal,cara hilangkan gatal kepala,punca kegatalan kulit kepala,menghilangkan gatal kulit kepala,SYAMPU,sebab kulit kepala gatal,rawatan kulit kepala gatal,petua hilangkan gatal kulit,hilangkan gatal kepala,punca gatal kulit kepala,Petua hilang kelumumur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge