PRA-PELANCARAN EBOOK PANDUAN CINTA UNTUK LELAKI HARI INI!!!

Salam semua…
Alhamdulillah.. Akhirnya tiba hari yang di nanti-nanti… Hari ini saya umumkan pra-pelancaran EBOOK PANDUAN CINTA UTUK LELAKI!
 
Berita baik untuk semua lelaki dan perempuan!!! Akhirnya rahsia menjadi seorang lelaki yang macho dan teknik mendapatkan cinta seorang perempuan telah dibongkarkan!! 
 
Jika sebelum ini anda sering kesunyian, sering gagal dalam percintaan, tidak faham kerenah dan perangai perempuan, ebook ini […]

3 lagi hadiah kesukaan perempuan..

 
Ok, saya akan reveal 3 lagi hadiah kesukaan perempuan
1)  Kotak barang kemas
Semua perempuan ada barang kemas, so kalau bagi hadiah kotak untuk simpan barang kemas nih (jewellery box), memang sangatlah bagus..   Kotak barang kemas ni ada macam2 jenis, plastik, kaca dan besi.. Saya syorkan anda cari yang bahagian dalamnya beralaskan baldu, agar barang kemas terjaga rapi […]

Apa 30 hadiah yang perempuan suka?

Pagi ini, ada orang membawa sejambak bunga ros merah, yang saya kira mungkin dalam 2 dozen.  Ingatkan untuk saya, rupa-rupanya untuk ahmoi di corporate dept.. hehehhehe.. perasan pulak!
Hmm.. seronoknya kalau dapat bunga.. Tapi bak kata Mariah, rakan sekerja dengan saya, bunga tak boleh dimakan!  Baik bagi kek @ coklat! Ada benarnya juga..
Wah, macam-macam sebenarnya yang […]

Tiba-tiba…

Tiba-tiba suami menghantar lagu Wali Band untuk saya melalui email..
Hehe.. simple, tapi saya rasakan romantik.. Sesekali bila mendapat kejutan kecil sebegini, cukup untuk membuat saya tersenyum sepanjang hari.. .
Sebagai perempuan, kami bukannya mahukan surpise dan hadiah setiap hari, tapi hangatkanlah hubungan dengan menghantar sms mengatakan anda sayang & rindu kepada kami.. ataupun layangkan sekeping kad.. […]

Jika..

Cerpen Cinta, Cerita Cinta, Cerita Cinta Kecewa, Cerita Cinta Motivasi,

Akhirnya, kembali jua aku ke desa permai ini. Keindahannya masih sama dan asli, seperti mana aku tinggalkan 3 tahun yang lalu demi setitik ilmu Allah. Kelapa nan sebatang melambai-lambai seakan-akan menyambut kepulangannku. Bayu bertiup lembut membelai pipi yang sekian lama dielus oleh angin sejuk kota London . Kicauan beburung dan unggas seakan-akan satu temasya girang meraikan dirku.

Ah..betapa aku rindukan desa ini. Yang lebih penting, senyuman dan belaian ibu sentiasa menggamit kepulanganku. Kehangatan pelukan ibu tidak dapat menandingi apa jua. Bau masakan ibu sentiasa terawang-awang di dapur rumahku di kota London bila lebaran menjelma. Kini segalanya ada di depan mata. Anak desa ini pulang jua untuk menabur benih bakti di tanahair tercinta.

Dua hari aku berehat di rumah, bermanja-manja dan berbual-bual berbagai-bagai perkara dengan ibu. Hari ini, hati ini seakan-akan terpanggil untuk menikmati angin bendang. Kehijauan padi yang baru tumbuh, pepatung yang berterbangan dan hembusan angin yang girang menenangkan hati. Di bendang inilah segala pahit dan manis cinta pertamaku tercipta.

Aduhai, segarnya udara di sini.. Aku duduk di dangau, menikmati & melihat pepatung yang bersenda riang, dan bangau-bangau yang putih bak salju, membuat aku tersenyum riang. Angin yang kadang-kala kencang, kadang kala sepoi-sepoi bahasa, menyamankan jiwa. Gambaran kehijauan dan ketenangan ini sentiasa terlekat kemas di mindaku. Dari jauh, kelihatan seseorang menghala ke dangau. Aku menajamkan penglihatan. Mata ini seolah-olah tidak percaya bila berdiri di hadapanku seorang insan yang amat aku rindui. Engkaukah itu, Ameer? Demi Tuhan, kalau tidak kerana sepasang mata helangmu dan senyuman yang amat ku rindui itu, pasti dirimu tidak aku kenali. Engkau jauh berubah, badanmu yang sasa semakin kurus, kulitmu yang cerah, berubah dimamah cahaya mentari dan aku lihat matamu menyimpan sesuatu yang tidak dapat aku tafsirkan.

“Assallamualaikum Meera… Apa khabar?”, sapamu… Aduh, itulah suara yang aku rindui, yang ingin aku dengari sejak tiga tahun yang lalu.. Suara yang tergiang-giang di corok ingatan dah pendengaranku..

Seluar panjang haram di Aceh..

Assallammualaikum kepada semua pembaca saya yang budiman.. Harap anda semua sihat dan berada di bawah rahmat & keredhaan Allah..
Saya tertarik dengan satu undang2 baru yang akan diperkenalkan di Aceh tahun hadapan.. bagi anda yang masih belum tahu tentang undang2 tersebut, saya paparkan di sini petikan dari akhbar Kosmo:-
BANDA ACEH – Wanita Islam di daerah Aceh […]

Saya kecewa…

Saya kecewa.. sebab promosi ebook saya dipermain2kan di salah sebuah forum.. Ya, mungkin niche ebook saya – CINTA – nampak remeh dan mungkin kebudak-budakan.. Mungkin ada yang merasakan tidak perlu belajar tentang cinta, tidak perlu tahu apa yang perempuan inginkan dalam perhubungan dan percintaan.. Ada yang merasakan, membazir membeli ebook seperti panduan cinta lelaki ini.. […]

www.kaktim.com – mesti klik!

Salam semua…
Nampak link di atas tu?  haaaaa, anda semua MESTI KLIK!
Ini satu lagi JV antara ibu dan anak, Puan Fatimah & Saudara Safuan.. Mereka menjual tudung2 untuk para muslimah.. Alahai, harganya sangatttttt berpatutan, cantik2, dan kualitinya memang dijamin tip top!  berikut adalah koleksi yang ada di kaktim.com
 
Selendang Chiffon Corak
Tudung Syria
Tudung Corak Butang Belakang
Tudung ID Corak […]