Rezeki hari Jumaat :)

Assallammualaikum..

Alhamdulillah, rezeki melimpah2 hari ni..

Bila log in ebay pagi tadi, dah ada 2 bid & 28 watchers.. Syukur Alhamdulillah..

Bila masuk ofis tadi, kak Eami hulur sepasang stoking Carter’s utk Iemrand!  Alahaiiiiiiiiiiii, comel sangat, kena sangat la dengan kaki gebu si tembam tu! Hehehe.. Syukur, bertambah lagi koleksi anak kesayangan saya tu..

Bila nak keluar lunch tadi, tiba2 kak Fazila dari accounts department hulur KFC satu kotak pada saya.. Dalam keadaan terpinga2 dia kata – makan jer la, accounts ada lebih duit bulan ni, kita belanja semua orang kat tingkat 10! Syukurrrrrrrrr.. Alhamdulillah..

Bila telefon berdering tadi, ada kawan bayar hutang lama, tak banyak, RM40.00 jer, tapi banyak boleh dibuat dengan RM40.00 tu.. Syukurrrrr lagi sekali..

Ya Allah, aku ini hambaMu yang sangat kerdil, yang sangat lemah tanpaMu Ya Allah.. sesungguhnya segala rezekiku datang daripadaMu..

Semoga Kau mudahkanlah segalanya untuk aku, suamiku, anakku dan keluargaku di dunia dan di akhirat.. Berkatilah dan limpahkanlah rezeki buat kami Ya Allah..Semoga kami jadi orang yang bersyukur di dunia & di akhirat!

Subahannallah, Alhamdulillah, Walaila hailallah, Allah Huakbar..

Ya Sami’u Ya Basir, Ya Rahman Ya Rahim, segala puji2an bagimu Tuhan Semesta Alam.. Aminnnnnnnnn..

Syukur Alhamdulillah..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge