Ramai rupanya yang mahu jadi lelaki hebat!!

Alhamdulillah..   Sambutan hari pertama untuk ebook panduan cinta lelaki amat menggalakkan.. Pembeli pertama seorang lelaki dari Singapura, dia membayar menggunakan paypal!!!  Sungguh mengejutkan, tak sangka saudara kita dari negara jiran ini mengikuti perkembangan ebook saya ini!

Syukur kepada Allah, lelaki hari ini semunya mahu menjadi insan yang lebih baik dalam agama, kerja, hidup dan CINTA!!  Saya sungguh berbesar hati kerana mereka sudi membeli ebook saya untuk dijadikan bacaan dan seterusnya panduan untuk menjadi lelaki yang hebat!!

Buat saudari2 yang membeli ebook ini, semoga anda dapat menyelam apa sebenarnya masalah yang dihadapi oleh lelaki2 di luar sana, seterusnya meyakinkan dan memberikan anda pandangan jelas tentang ciri-ciri lelaki yang anda idamkan..

Buat anda yang masih belum membeli, cepat2, jangan tunggu lagi, harganya mungkin akan dinaikkan atau saya akan menutup terus jualan ebook panduan cinta untuk lelaki ini!  Jadi, jangan lepaskan peluang!!!  Beli hari ini di www.panduancintalelaki.com!!

13 thoughts on “Ramai rupanya yang mahu jadi lelaki hebat!!

  1. Ayu Post author

    Adik2..

    melalui pengalaman akak, cara terbaik untuk promote ialah beli produk tersebut, baca & buat ayat promo berdasarkan apa yang telah adik baca dalam ebook tersebut.. kena keluar modal sikit, baru kita tau apa yang kita cuba promosi & jual…

    just my one cent opinion, bukan nak suruh beli, tapi itu salah satu dari jalannya.. 🙂

  2. ^@z!l^

    kak ayu..
    mcm rem,sy pun x reti sgt la nk promote..buta it sket ni..bg la tips2..lagipun,dpt pahala kn kalau sebarkan ilmu..semoga dapat membantu kita membentuk dunia yg penuh kasih syg..huhu

  3. Ayu Post author

    Rem, setakat hari nih, dah ada 30 jualan, alhamdulillah..
    jangan putus asa, promote lagi..

    satu lagi, akak cadangakan rem beli dulu, lepas dah baca, rem akan dapat lebih idea untuk mengolah ayat & menarik orang beli di bawah rem.. 🙂

  4. Ayu Post author

    Iqone, ada hadiah untuk affiliate.. RM5.00 setiap buku & hadiah voucher percutian jika anda berjaya menjual sebanyak 50 naskah ebook dan ke atas!
    Jom daftar jadi affiliate saya hari ni!!

  5. rem

    akak ayu,mcamana promosi bergerak malatop ka jualan?? sudilah berkongsi update jualan.sy affiliate belum ada hasil..hehe

  6. Ayu Post author

    terima kasih. cepat2 promote bro!
    kalau jual 50, dapat satu voucher percutian tau!!

  7. Ayu Post author

    haluuuuuuuu baby!!
    alhamdulillah, bagus kalau camtuh
    semoga ex bf anda tu terbuka hati untuk membeli dan menjadi lelaki yang mantoppppppppppp dan lebih baik selepas nih yer!!!
    jom kita sama2 doakan kebaikan untuk dia!

  8. ^@z!l^

    sy da promote kt ex bf sy supaya beli panduan cinta ni.harap2 dia beli la.dia memang lelaki yang baik cuma dia kurang dari segi penampilan dan keyakinan diri.sy mmg berharap agar dia akan temui kebahagiaan dengan sinar cinta di hati nya. semoga panduan cinta ni dapat membantu dia. tq Ayu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge