JM – Arigato gazaimasu!

Assallammualaikum…

Hari ni rasa happy & terharu sangat sebab dapat hadiah dari rakan blogger yang sangat dekat di hati – Cik JM!!

Alhamdulillah, walaupun tak pernah bersua, tapi ukhuwah yang dijalinkan di alam maya ni terasa sangat rapat & erat.. Sebenarnya ini bukan kali pertama saya dapat souvenir dari JM, sebelum ni dah dapat fridge magnet, tapi tak sempat nak snap gambar..

Pada anda yang tertanya2 siapa JM ni, silalah melawat blog beliau yang padat dengan cerita-cerita lawatan beliau ke luar negara, khususnya untuk budget traveller – ini linknya: – http://jarimanistravel.blogspot.com/

JM, arigato gazaimasu! Saya hargai sangat pemberian JM ni.. semoga Allah murahkan rezeki JM untuk terus mengembara & memberikan informasi yang bermanfaat untuk semua travelers..

We all are travelers, everywhere, everyday 🙂

 

3 thoughts on “JM – Arigato gazaimasu!

  1. Ayu Post author

    JM, dalam Jepun, sama2 = D?itashimashite

    Bukan harga yang jadi ukuran JM, tapi ingatan tu yang palingggg “mahal”…
    Thanks again, JM!

  2. jarimanis

    Sama-sama..nak jawab balik dalam bahasa jepun tak belajar lagi ahaha

    Wahh…terharunya dengan entri ni..lap uuu much more heee

    Tapi itulah Ayu..hanya mampu beli ole2 tu je sbb hati ni ingat pada kawan2..so beli jugak lah tanda kenangan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge