Hari Terbuka TUDM Ke 54 – 3hb June, 2012

Assallammualaikum semua..

Cerita & gambar2 ni dah agak basi, tapi saya baru terhegeh2 nak buat posting.. haha.. semalam baru godek2 PC lama, jumpa gambar2 & edit sikit2..

Hari Terbuka Tentera Udara Diraja Malaysia ni telah diadakan bersempena dengan Sambutan Hari Ulang Tahun TUDM ke-54 pada 3 Jun 2012 bertempat di Pangkalan Udara Subang bermula jam 9.00 pagi hingga 7.00 petang.  Rumah saya memang dekat dengan Pangkalan ni, so dari rumah boleh nampak dah pertunjukan udara.. Bergegar gak la rumah bila kapal tentera lalu.. bunyi jangan citer la, memang kuat sangat!  Kami bergerak ke Pangkalan lebih kurang jam 3 petang.. masa tu dah tak ramai pelawat..

Hari terbuka ni bukan saja ada pameran kapal2 tentera, malah ada jugak booth2 kerjaya.. so saper2 yang minat nak jadik tentera, boleh datang ke hari2 terbuka macam ni untuk mendapatkan info lanjut..

Memang best la pegi hari terbuka ni, iye la, bukan mudah nak masuk pangkalan tu kan.. Tabik hormat pada perwira2 kita yang berjuang dalam mempertahankan keselamatan negara.. Moga Allah merahmati kalian semua.. Amin..

Enuf said, enjoy the pics ya 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ana Rafali, comel je..

 

 

2 thoughts on “Hari Terbuka TUDM Ke 54 – 3hb June, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge