Harapanku Untuk 2013..

Assallammualaikum Semua..

Apa khabar hari ni? Tahun baru, azam baru & harapnya2 semangat bekerja pun baru, membara & meluap2.. hehe

Bisanya masuk tahun baru je, orang mesti tanya? Apa azam tahun baru? Selalu saya dengar, kalau orang perempuan, mesti nak kurus, tapi dah 10 tahun azam yang sama, tak kurus2 gak, macam mana tu? ahakss.. Jangan marah ye, usik2 aje.. hehe!

Saya tak ada apa2 azam tahun ni, cuma saya berdoa Allah berikan kesihatan buat saya, suami, anak, emak, ayah & keluarga serta kaum kerabat saya.. Saya juga berdoa agar Allah mejadikan kami orang2 yang bertaqwa, orang2 yang bersyukur, orang2 yang redha & orang2 yang bersabar atas segala dugaan & cabaran.. Insya-Allah..

Tahun 2013 ni jugak, saya harap saya akan dapat menjadikan rumah saya CLUSTER FREE! Rumah tu dah macam kapal karam, dengan permainan, tupperware, buku, majalah, memang rasa pening tengok rumah sepah2.. So ujung bulan ni nak ambik cuti & kemas rumah dengan pertolongan suami & adik2.. hehe.. errr, ni dah kira azam la kan? ahhaha

Hari ni tak ada apa2 yang menarik, cuma saya rasa sakit dada di belah kiri, risau juga kalau2 sakit jantung kan.. Rasa menyucuk2 di bahagian perut, ia datang sekejap2 dan hilang.. Ntah la, harap2nya angin aje la, tapi kalau sampai ke malam tak elok jugak, nak kena gi klinik & jumpa doktor.. Harap2 tak ada apa2 yang buruk.,. Nauzubillah.. Doakan saya sihat ye kawan2..

Dah, jom solat dulu, solat di awal waktu mulai hari ini ye 🙂 Jazakallah!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge