Ebook Panduan Cinta Lelaki kini RM15.00 sahaja!!!

Assallammualaikum Semua,

Alhamdulillah, sudah 12 hari kita berpuasa.. Syukur kerana Allah masih memberikan peluan untuk kita menjalankan ibadah puasa tahun ini..

Saudara/saudari yang saya hormati,

Tahun ini, hari jadi saya jatuh dalam bulan Ramadhan, Alhamdulillah, ia jatuh pada 10 hari terakhir, maka inilah masanya untuk saya beribadat dan berdoa bersungguh2, agar Allah mengampuni dosa saya, suami, ibu bapa dan keluarga saya.  Semoga Allah mengampuni dosa-dosa kita semua, dan memanjangkan usia kita agar kita dapat beribadat kepadaNya sebelum dijemput “pulang” untuk selama-lamanya.

Bersempena dengan bulan Ramadhan yang mulia ini, dan juga bersempena dengan hari jadi saya pada bulan ini, saya ingin memberikan anda semua “HADIAH”..  Ya, pada sesiapa yang belum lagi mendapatkan ebook panduan cinta untuk lelaki, saya akan memberikan potongan RM10.00 kepada ebook tersebut!

Mulai 02.09.09 sehingga 30.09.09, ebook panduan cinta lelaki cuma berharga RM15.00 sahaja!!!!  Saya berikan peluang kepada anda semua untuk memiliki ebook ini, agar anda tampil hebat, berjaya, berkeyakinan dan segak di Aidilfitri nanti dengan panduan dan tip2 yang diberikan dalam ebook tersebut!!

Cepat, klik di sini – www.panduancintalelaki.com untuk mendapatkan ebook tersebut pada harga RM15.00 sahaja!! Abaikan harga RM25.00 di ministe tersebut, dan cuma bank in RM15.00 sahaja.  Ooppsss, pembelian ini hanya sah melalui bank-bank tempatan sahaja, pembelian melalui paypal ditutup sementara waktu!

Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini ya!  Sudah ramai yang mendapatkannya, dan mengakui ebook ini banyak membantu dalam perhubungan dan meningkatkan keyakinan diri mereka, anda bila lagi????

Dapatkan hari ini di www.panduancintalelaki.com pada harga RM15.00!!

Jangan  berlengah lagi!!

Salam sayang,

Ayu Fatarina.

Pelawat menemui web ini melalui carian:

kedai hadiah online murah,hadiah hari jadi yang murah

6 thoughts on “Ebook Panduan Cinta Lelaki kini RM15.00 sahaja!!!

  1. tamziz

    Salam..nampaknye sy perlukan buku ni untuk menyelamatkan cinta sy yg pudar skrg..tiba2 je gf bgtau x serasi tp sy yakin ade sesuatu yg die sembunyikan cuma sy xde cara nk tau mcm mane..maybe ebook ni blh memberi panduan..InsyaAllah..mgkn jgk Kak Ayu blh share sdkit kt cni..
    Emm..Bayar guna maybank2u boleh kan?
    ade discount lg ke..hehe..

  2. Ayu Post author

    Waalakumsalam.. Shahrul, sebenarnya, bukan susah nak memikat hati isteri, yang penting Shahrul tahu apa kesukaannya, apa yang dibenci, belajar memahami hatinya, perasaanya..
    Kalau sebelum berkahwin Shahrul mampu mencuri hati dan cintanya, sepatutnya ia menjadi lebih mudah setelah berkahwin..
    Banyak2 berbincang hati ke hati, berdiskusi dengan isteri, Insya-Allah semua akan dipermudahkan oleh Allah… 🙂

  3. shahrul

    salam…dah lama sy cr panduan untuk memikat isteri ni..dah beberapa tahun berkahwin pun masih xdpt lagi baca hati perempuan ni…susah………susah….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge