Monthly Archives: November 2009

Gigolo tewas di kamar Mak Datin!

Assallammualaikum w.b.t..

Amboi, semua nampak ceria setelah balik berhari raya di kampung ya.. Hehe.. Saya pun sama, ada semangat sikit nak bekerja..

Haaaaa, tentu anda semua teruja nak baca post kali ini setelah membaca tajuknya.. Tapi, MAAF, tajuk itu cuma untuk menarik perhatian anda sahaja..

Saya perhatikan, manusia lebih senang tertarik untuk membaca artikel2 yang berunsur provokatif dan lucah (maaf).  Kalau saya forwardkan email berunsur nasihat, keagaaman, motivasi, lambatttttttttt jer nak buka dan baca email tu, ada jugak yang terus delete tanpa baca.. Tapi kalau headingnya “NENEK DITANGAP KHALWAT DENGAN REMAJA 18 TAHUN” atau “GADIS GILA SEKS”, wahhhhhh, cepat ajer email itu dibuka..

Terus terang saya katakan, saya malas nak membaca akhbar atau majalah dewasa ini, kerana penuh dengan gossip2 artis, hinggakan hal2 dalam kain pun nak diambil tahu.. Rasa rimas dan sakit mata melihat artis2 kita yang terkangkang sana, terkoyak sini, bagaikan tidak ada duit untuk membeli pakaian yang menutup aurat.. Ada yang tidak segan silu menayangkan lurah dan peha.. Masya-Allah, inilah wanita2 yang berpakaian tapi telanjang.. Email2 yang saya terima tentang cerita artis, semuanya saya delete, malas nak di baca, saya pun banyak kekurangan, buat apalah saya nak tambah lagi dosa dgn membaca keaiban dan melihat aurat orang lain..

Saya sedih sebenarnya dengan fenomena ini.. Terasa bagaikan segelintir manusia sekarang tidak endah lagi pada hal2 akhirat, sibuk jaga dalam kain orang lain dan tidak gemar pada benda2 yang berunsurkan pengetahuan dan ibadat.. Kalau ada yang membaca pun, cuma sepintas lalu, tidak dihiraukan isinya..

Adakah anda salah seorang dari segelintir yang saya sebutkan di atas?  kalau ya, semoga anda mendapat petunjuk dari Allah untuk berubah menjadi orang yang soleh dan berebut2 mencari dan mempelajari Islam dalam usaha mendekati yang Esa..

Ingat, di akhirat kelak anda akan ditanya tentang amalan dan ibadat anda.. Janganlah nanti di sana anda menyesal kerana “mengforwardkan” keaiban dan cerita2 gossip yang anda sendiri tidak tahu benar atau salah kepada rakan2 anda.. Sesungguhnya amalan kita akan dihitung walaupun sebesar zarah! Renung2kan, dan selamat beramal!

Pelawat menemui web ini melalui carian:

cerita lucah-mak,cerita lucah datin,mak datin,cerita lucah,ceritalucah,cerita lucah mak datin,cerita seks datin,cerita lucah mak,cerita main dengan mak datin,main dengan mak datin,DATIN GILA SEKS,mak datin club,main dengan datin,cerita mak datin,ceritalucah mak,cerita main dengan datin,cerita seks mak datin,ceritalucah datin,seks mak datin,datin lucah,kisah lucah datin,seks datin,cerita lucah mak janda,cerita lucah main dengan mak,makdatin,main mak datin,cerita lucah-datin,kisah mak datin,cerita lucah-mak datin,datin club

Ya Khaliqu, Ya Bari’u, Ya Musowwiru

Assallamualaikum..

Dah lama saya tak post tentang Asmaul Husna ni.. Hari ni, ada 4 lagi nama indah Allah yang Insya-Allah, dapat memberi manafaat kepada kita dunia & di akhirat, Insya Allah.

Ya Khaliqu, maknanya Yang Maha Mencipta Segalanya.  Sesiapa yang kehilangan barang, lantas mengamalkan Ya Khaliqu sebanyak 500 kali, sebaik2nya selepas solat hajat di tengah malam, Insya-Allah, dengan izin Allah, barang yang hilang akan ditemui semula.

Seandainya ada anggota keluarga anda yang menghilangkan diri tanpa khabar berita, kaifiatnya sama seperti yang pertama, cuma selepas solat hajat, berdoalah agar anggota keluarga anda itu akan kembali kepada anda.  Lakukanlah dengan penuh keyakinan kepada Allah, Insya-Allah ia akan berhasil.

Maha Perencana Segala Sesuatu Sebelum terjadi – itulah maksud Ya Bari’u.  Dinyatakan bahawa seandainya anda menderita sesuatu penyakit, bacalah Ya Bari’u sebanyak 100 kali selama seminggu, dan mohonlah doa kepada Allah agar penyakit tersebut disembuhkan.

Ya Musowwiru – membawa maksud Yang Menciptakan Segala bentuk dan Rupa.  Asmaul Husna ini amat berkhasiat bagi pasangan suami isteri yang sedang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata.  Berikut adalah amalan yang perlu anda lakukan – Isteri hendaklah berpuasa 7 hari, muali hari Ahad sehinggalah hari Sabtu.  Setiap kali berbuka puasa, ambil segelas air masak, bacakan Ya Musowwiru sebanyak 21 kali, tiupkan ke dalam gelas tersebut.  Air itu kemudian dimunum untuk berbuka puasa.  Suami pula harus berpuasa 3 hari, dan setiap kali ingin bersetubuh dengan isteri, bacalah Ya Musowirru sebanyak 10 kali.

Saudara/saudari, kita hanya berusaha dan bertawaqal, segala yang terjadi adalah dengan izin Allah.. Jika kita telah berusaha dan masih belum dapat hasilnya, yakinlah, Allah le

Pelawat menemui web ini melalui carian:

Ya Bari,ya bariu,ya baari,maksud ya bari,arti ya bari

Masalah dengan borang pengesahan pembelian!!!!

Assallamualaikum,

Saya sekarang menghadapi masalah teknikal dengan borang pengesahan pembelian ebook Panduan Cinta Lelaki..  Saya cuma dapat pengesahan dari M2u @ CIMB tentang pembayaran, namun email pengesahan tidak kunjung tiba.. Saya dalam proses menyelesaikan masalah ini dengan pembekal hosting & domain saya.

Saya mohon jasa baik semua pembeli ebook panduan cinta lelaki, sila SMS kepada saya butir2 berikut setelah pembelian di buat:-

1)  Nama penuh

2)  Cara pembayaran

3)  Email anda

Nombor untuk di sms ialah – o16/3645324.

Ini adalah untuk mengelak kelewatan penghantaran.  Ada pembeli yang telah membeli sejak hari Ahad yang lalu, masih belum menerima ebook.  Mujur beliau menghantar email kepada saya.  Jadi, jangan lupa ye, SMS butir2 kepada saya supaya anda dapat membaca & mempraktikkan tips2 di dalamnya secepat yang mungkin! 😉

Terima kasih..

Doa-doa seharian yang baik untuk di amalkan

Assallammualaikum,

Para pembaca yang dikasihi, moga Allah melimpahkan keampunan dan rahmatNya untuk kita hari ini..

Saya ingin berkongsi dengan anda beberapa doa yang saya perolehi dari internet dan buku.  Doa2 ini pendek sahaja, dan mudah dihafal.  Saya mohon maaf kerana tidak dapat memberi doa tersebut dalam tulisan jawi, tapi saya akan memberikan bacaannya dalam bentuk rumi.  Harap anda semua dapat mencari doa2 tersebut dalam tulisan jawi agar lebih tepat sebutan huruf2nya.. Jazakallah..

DOA BANGUN DARI TIDUR

Seharusnya, sebagai seorang hamba Allah yang sentiasa bersyukur, kita harus mengucapkan Alhamdulillah apabila kita bangun di waktu pagi, dan bersyukur kerana Allah masih memberikan kita peluang untuk hidup dan beramal kepadaNya.  Doa bangun tidur yang boleh anda amalkan setiap pagi ialah:

Alhamdulillahil ladzi ahyaana ba’da maa amaatana wa ilaihin nusyur. .

Maknanya – Segala puji bagai Allah yang menghidupkan kami setelah dimatikan (yakni tidur) dan kepadaNya kami semua akan kembali.

Doa tersebut sebaik2nya dibaca dengan penuh kesyukuran dan keinsafan kepada Allah.

Setelah itu, bangunlah, dan bersugi, mandi dan berwuduk untuk mengerjakan solat Subuh.

Usai solat Subuh, ada 2 doa yang saya ingin saya kongsikan dengan anda.

1)  Allahhumma inni as-alukal jannata wa a’uuzubika minan nar

Maksudnya – Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepadaMu agar dimasukkan ke dalam syurga dan aku berlindung kepadaMu dari neraka.

2) Hasbiyallahu laa ilaaha illa huwa ‘alaihi tawakaltu wa huwa rabbul ‘arsyil ‘azim

Maksudnya – Allah lah yang mencukupi (segala keperluanku), tiada Tuhan yang berhak disembah kecuali Allah, kepadaNya aku bertawaqal.  Dialah Tuhan ‘Arasy yang Agung.

Bacalah doa ini sebanyak 7 kali setiap hari, di waktu pagi atau selepas usai solat setiap waktu.  Rasullullah telah bersabda, yang bermaksud – Sesiapa membaca doa ini di waktu pagi dan petang sebanyak 7 kali, Allah akan mencukupkan baginya segala urusan dunia & akhirat yang menjadi perhatiannya – Hadis Riwayat Ibn Sunni & Abu Daud.

Saudara & saudari, sesungguhnya sesuatu sedikit dan kecil. andainya dilakukan secara istiqamah, itulah yang lebih disukai oleh Allah.. marilah kita sama2 berlumba2 mencari keredhaan dan keampunan Allah.. Jika anda ada doa2 yang baik untuk dikongsikan, silalah post di bahagian komen.. Terima kasih..  🙂

Pelawat menemui web ini melalui carian:

doa selepas solat dalam rumi,doa selamat dalam rumi,doa dalam rumi,doa selamat rumi,doa seharian,doa selepas solat rumi,doa kesyukuran dalam rumi,doa ringkas selepas solat dalam rumi,bacaan doa selamat dalam rumi,doa tidur rumi,doa kesyukuran rumi,doa selamat ringkas dalam rumi,doa ringkas selepas solat rumi,doa ringkas selepas solat dalam tulisan rumi,doa doa seharian,doa tidur dalam rumi,doa selamat dalam bahasa rumi,doa selepas solat dalam rumi dan jawi,doa selepas solat dalam bahasa rumi,doa tidur jawi,doa selepas solat rumi dan jawi,doa dalam bahasa rumi,doa doa dalam bahasa rumi,doa selepas sembahyang dalam rumi,Doa Dalam Tulisan Rumi,doa ringkas selepas solat,doa tidur dalam bahasa rumi,doa selamat ringkas rumi,doa selepas sembahyang rumi,bacaan doa selamat ringkas